Unità di sedia dentale Custruita in aspirazione elettrica

Forsi i dentisti è e cliniche in u mondu sò affruntendu sti mal di testa.

A clinica hè piena di diverse equipaghji, chì facenu difficiule per i dentisti è l'assistenti di spustà.

U rumore di u dispusitivu di aspirazione spessu porta una mala sperienza, cumpresi i pazienti è i dentisti, per chì i pazienti dannu valutazioni male à a clinica.

In particulare per i dentisti, u rumore à longu andà pò interferiscenu cù a vita è u travagliu è dannu l'audizione.

40 decibels hè un sonu ambientale normale, è hè generalmente cunsideratu cum'è un standard igienicu per u rumore.

Sopra à questu hè un rumore dannosu, u rumore di circa 50 decibels affetterà u riposu è u sonnu, u rumore di più di 70 decibels pò disturbà a ghjente, a mancanza di cuncentrazione, è u rumore di più di 90 decibel pò dannà l'udito.

Eccuperchè avemu sviluppatu sta aspirazione elettrica.Per a salute di i dentisti, dà à i pazienti una bona sperienza di serviziu è salvà u spaziu clinicu.

Un migliuramentu nantu à a struttura di l'aspirazione, da quella tradiziunale chì hè guidata da l'aria à custruita in l'aspirazione elettrica.Dati di prova mostra chì a putenza di aspirazione righjunghji 1200ml / min cù a pressione hè 400kPa (Dati da u rapportu di prova Lingchen MZ18060001 CFDA).In cunfrontu cù l'aspirazione tradiziunale chì sughjerà a carne di a bocca di u paziente, l'aspirazione elettrica evita completamente.

Details paraguni trà Lingchen custruitu in suction ilettricu è pump suction mercatu, cunsidirari la taglia di clinica hè limitata, custruitu in tipu currispundenza cù dentista bisognu di più in situazione standard.A mappa cum'è quì sottu hè per più riferimentu.

nutizie 1

Dettagli:

1.Efficient suction, guidata da electric, donnot piglià l 'aria da compressor aria.

2.Direct usu, aspirazione portatile tradiziunale bisognu di buttiglia in più.

3.Strong Power
mutore cù un livellu di prutezzione cum'è drive, rializeghja a putenza di aspirazione di a circulazione di a turbina, un rumore più bassu, una pressione più alta, un flussu più grande.Offre u putere di aspirazione constante per u trattamentu.

4.Ecunumia
Cumminendu a sedia dentale è l'aspirazione inseme, per risparmià u costu è u spaziu di a clinica inseme, per migliurà u travagliu di u dentista in modu efficiente.

Dopu à stu passaghju CFDA, Lingchen Custruita in suction ilettricu principiatu à entre in u mercatu in più di 60 paesi, cù u sviluppu è migliurà annu, versione II sarà natu in tempu à vene.

Sè vo vulete vede l'unità Lingchen Dental Chair-Custruita in aspirazione elettrica.

In azione benvenutu à verificà u nostru ligame YouTube:

Lingchen Dental

Guangzhou, Cina

www.lingchendental.com


Tempu di Postu: Set-07-2021