Sistemi di simulazione di l'insignamentu dentale |Perchè hè statu sceltu da AC Dental University?|Mudellu SS03 2023

Vulete sapè perchè stu sistema di simulazione di l'insegnamentu dentale hè statu sceltu da AC Dental University?

 https://www.lingchendental.com/dental-simulator-version-iii-electric-simulation-system-product/

Quistione: di quali marchesistemi di simulazione di l'insegnamentu dentalecunnosci?

Sta quistione ùn hè micca difficiule per alcuni clienti di risponde.A risposta hè nunda di più chè Nissin da u Giappone o Sirona da a Germania.Ma avà più è più persone cumincianu à piglià novi scelte.Ci hè parechje ragioni per quessa, ma vulemu sapè: Chì ci hè u veru bisognu di l'università?

Quì vi sparteraghju è vi ricumanderaghju un sistema di simulazione di l'insignamentu dentale faciule d'utilizà è pocu costu.

 

3 Tipi di scola di furmazione di l'insignamentu dentale

Utilizendu l'equipaggiu caru, paghendu à i prufessori salarii elevati, è reclutendu studienti chì ponu permette l'alti diritti di scola.Dopu a graduazione, i studienti anu a capacità di apre una clinica dentale, per ripiglià lentamente tuttu l'investimentu da i pazienti.Hè statu normale per a maiò parte di e scole dentali.Ma quellu chì hà veramente cunsideratu: chì tipu di sistemi di simulazione di l'insignamentu dentale hà bisognu à a scola?Pò aiutà a scola à riduce i costi, riduce u travagliu di i prufessori, è sustene più studienti per avè più opportunità di utilizà simulazioni?

 

In fatti, i bisogni di ogni scola sò diffirenti, è ùn ci hè micca standard.À u listessu tempu, u disignu serà basatu annantu à a pusizione di a scola, u numeru di studienti iscritti, i requisiti di u locu, è u budget.Ma ci sò trè tippi cumuni, quale site?

U primu tipu hà un budgetu abbastanza è investimentu naziunale.Stu tipu di scola ùn hè micca corta di soldi, è ponu investisce direttamente;

U sicondu, cù un budgetu limitatu, pò solu mantene tuttu ciò chì hè simplice è cumprà l'articuli di cunfigurazione più basi è simplici;

U terzu, u budgetu hè flexible, per esempiu, a marca serà cunsiderata, è u rapportu prezzu / rendiment serà ancu cunsideratu.

U sistema di simulazione di l'insignamentu dentale SS03 chì vi ricumandemu avà appartene à u terzu tipu di cliente preferitu.

Prima u so imballaggio hè assai chjucu, hè particularmente costu-efficace in u trasportu è a logistica.L'Università AD hà acquistatu 30 set in un picculu Container 20 ", a tarifa di spedizione di 50% hè diminuita.À u listessu tempu, per via di a so piccula dimensione, hè faciule di trasfurmà in l'aula di sopra.

 

Inoltre, quandu ci hè una demo da u maestru, tutti i studienti ponu vede da i so monitori.Siccomu ci hè un sistema di stazione per u maestru, cusì un maestru hè abbastanza per stà davanti à u monitor, per vede tutti i studienti chì travaglianu, pò zoomà a pratica di ogni studiente per verificà ancu fà un registru.By sta manera, à salvà i sforzi di u maestru dinù ùn ci vole troppu prufessori stà in a classa.

Per i studienti, ogni pratica ch'elli anu fattu, ponu salvà facilmente, s'ellu ci hè esame, ponu lascià direttamente dopu à finisce senza aspittà, cum'è tutte e so pratiche sò salvate digià.Inoltre, se u studiente hà dubbitu nantu à u puntu, pò verificà da u video per a so pratica.

 

Hè u puntu perchè l'università AC hà pigliatu a decisione finale di sceglie u sistema di simulazione dentale SS03.

Benvenuti à cuntattateci per una citazione.

 


Tempu di Postu: Mar-09-2023