Compressor Dentale Silenziu cù Disegnu Originale di Asciugatore d'Aria da Lingchen

Per un dentista, u so travagliu clinicu dipende assai di a sedia dentale, chì l'aria vene da u compressore dentale.Oghje sparteremu perchè avemu bisognu di sceglie un compressore dentale cù secadoru d'aria.
Hè stata pruvata durante a stallazione di un riempimentu dentale, troppu acqua è umidità pò dannà o riduce l'aspettativa di vita di un otturatore.
In un compressore dentale normale, l'acqua entra in u cisterna è cù u tempu s'arrughjerà, questa ruggine pò entre in i sistemi di tubi di a sedia, inganni è creanu prublemi in a strada.Sta cundizione pò diventà tossica è problematica per i pazienti.
L'aria sporca, umida o impura pò dannà l'equipaggiu.Alcune di l'equipaggiu affettati affettati negativamente da l'aria brutta include:
·3/1 siringhe
·Valvole di sedia
·Unità di spedizione
·Trapani
·Handpieces
·Scalers

L'umidità è u calore da a cumpressione di l'aria pò creà cundizioni favurevuli per u crescita di i microorganismi.se l'aria compressa hè in cuntattu direttu cù l'omu, l'equipaggiu igienicu o medico, ponu esse prublemi igienici.Per assicurà tramindui a consegna di aria compressa pulita è secca Lingchen prupone u compressore cù un secadoru d'aria.Stu dispusitivu pò esse assai efficace in a rimuzione di u vapore d'acqua in l'aria è u purga automaticamente.L'aria hè rinfriscata prima ch'ella entre in l'asciugatrice da radiatori equipati di ventilatori.
Stu compressore dentale pò migliurà assai a qualità è l'efficienza di u travagliu di i dentisti.Cù l'asciugatura di l'aria, è quandu l'aria hè mandata da una siringa 3-way hè secca è pruducerà un riempimentu d'alta qualità.Hè ancu un fattu chì l'ortodontisti anu bisognu di l'aria secca pulita.Senza l'asciugatura à l'aria: L'acqua ghjunghje à a bocca di u paziente è hè impussibile di mantene a dente secca è installà un otturatore di qualità perchè una siringa à 3 vie ùn pò micca mantene un dente seccu.
(Deve esse nutatu, spessu un filtru serà aghjuntu à un compressore dentale normale per pruvà à mantene l'aria secca, ma spessu questi sistemi fallenu è sò inefficaci)

U nostru tipu di compressore hè diventatu u standard per l'Europa è l'America.A maiò parte di i medichi anu cuminciatu à rimpiazzà i so vechji compressori chì furnisce l'aria umida chì arruvina u riempimentu cù a nova tecnulugia.
U nostru sistema di raffreddamentu integratu hè efficace in l'estiu per assicurà e cundizioni di travagliu cuntinui è alluntanassi da u calore eccessivu.In l'invernu, u nostru compressore furnisce aria fresca senza gocce è umidità.
Stu impiegatu di u compressore hè un scaricamentu automatizatu chì sguassate constantemente u tank, chì à u turnu prutege u tank da a sobrecarga è liscia cuntinueghja u funziunamentu.U sistema hè fattu di ramu chì u rende resistente à e alte temperature staggione cù pocu usu elettricu.
CAPACITÀ 2-3 SEDIE
1500 watts, u tank di 50 litri pò gestisce 2-3 Sedie Dentali à u stessu tempu.

I feedback da i clienti, u nostru sistema di compressore dentale rende un ambiente di travagliu più piacevule.Stu compressore per l'applicazione dentale permette a cumpressione senza oliu, per diminuisce u rumore, a qualità di u mutore hè chjave.Se selezziunate l'opzione di l'armadiu, u rumore serà più bassu di 43 dB, chì furnisce un ambiente più piacevule per u persunale dentale è u paziente.

Grazie per a vostra ascolta.

Lingchen Dental
Guangzhou, Cina
www.lingchendental.com


Tempu di post: 14-Jan-2022