Qualessu hè u megliu valore di pressione d'aria in l'alta velocità versus a bassa velocità

Oghje, vi presenteremu i migliori valori standard di pressione di l'aria di alta è bassa velocità permanipoli dentaliquandu si usa a sedia dentale.Capisce questi valori aiutarà à assicurà a vostra sperienza dentale hè più còmuda è più sicura.

I migliori valori di pressione di l'aria di u manipu dentale à alta velocità versus bassa velocità

https://www.lingchendental.com/high-speed-dynamic-balance-6-holes-brightness-luna-i-dental-led-handpiece-product/

Valore di pressione di l'aria di u manipu dentale à alta velocità

Umanipolo dentale ad alta velocitàusu hè di solitu 0.28Mpa.Questa gamma furnisce una pressione d'aria abbastanza per assicurà l'efficacità di l'arnesi rotanti à alta velocità, rendendu l'operazioni dentali più veloci è più efficienti.

Valore di pressione di l'aria di u manipu dentale à bassa velocità

A pressione di l'aria standard di i manichi dentali à bassa velocità hè di solitu 0.32Mpa.Stu valore di pressione di l'aria più bassu hè adattatu per un travagliu delicatu, cum'è a riparazione è u trattamentu, per assicurà operazioni più precise è detallate.

Perchè importa

Hè impurtante per i dentisti di cunnosce i migliori valori standard di pressione di l'aria per i manichi dentali à alta vs bassa velocità.I valori di pressione di l'aria adattati ponu assicurà u prugressu lisu di e prucedure dentali minimizendu l'incomodità di u paziente, furnisce un ambiente più sicuru è più còmode per a vostra sperienza dentale.

Lingchen Dental- Facile à Dentist.

 


Tempu di Postu: Feb-01-2024