Perchè bisognu di simulatore dentale privatu?

Stomatologiahè una disciplina cun forte praticità è operabilità.

Dunque, hè assai impurtante di cultivà a capacità pratica di i studienti di stomatologia è di rinfurzà a furmazione è a cultivazione di e cumpetenze cliniche è a capacità di travagliu pratica.

Lingchen Private Dental Simulator hè 1st unu in u mercatu, per sustene i studienti pratichi in casa o a scola;U disignu di u vassou di operazione uguale à a sedia dentale standard, per migliurà l'operabilità in modu chì un'operazione più faciule d'utilizazione.

Cù a struttura di compressore 550W, cisterna di compressore d'aria 22L, loop dentale cù luce LED, fantasma di simulazione, stu tipu Dental Simulator sustene i studienti per finisce a so pratica in casa, è per l'università, facilmente per salvà u locu, una stanza pò mette doppia quantità. sistema di simulazione.Avemu assistitu à u prughjettu in diversi paesi cumpresi u prughjettu privatu è di u guvernu per stabilisce u centru di furmazione o scole, mentre chì u locu hè digià limitatu, u simulatore dentale privatu hè dispostu in a stanza per permette à u studiente di pratica in tempu pienu.

Dettagli:

1.Phantom Head, faciule d'aghjustà a direzzione.Pò installà per l'utilizatori di a manu sinistra.

2. Compressore d'aria 550 w cù cisterna di compressore d'aria 22L.

3. Funzionamentu listessu cum'è a sedia dentale, aiutanu u studiente aduttà a sedia dentale utilizendu per via rapida.

4. Loop dentale cù luce LED, amparà i studienti à cuntrullà e so mani è ùn batte micca altri denti o gingiva circundante

Dopu esportatu in più di 100 paesi in u mondu sanu è queste esportazioni includenu cumpunenti di u nostru catalogu è soprattuttu avà in questu tempu epidemicu, più in u tempu à vene.d più università è centru di furmazione ùn pò micca entre in u schedariu standard per e lezioni, ma i studienti anu bisognu di guida è più pratica in a scola ancu in casa.Vulemu chì pudemu sustene più dentisti è più università.


Tempu di Postu: Set-07-2021